jagharenrosaelefantbebis

Alla inlägg under september 2011

Av Nathalié Shelegi - 3 september 2011 18:33

Hej det var ett bra tag sedan jag blogg och nu hade jag tänkt börja på riktigt igen. Men nu är det så att jag känner att bloggplatsen har blivit drygt osv. Så då fick jag ideén att blogga på devote och nu är det så. Förlåt för att jag byter igen men jag tröttnade verkligen på bloggplatsen :c. Jag kommer så klart ha kvar denna och förra bloggen som minnen eftersom alla bilder som jag har på dom har jag tagit bort från datorn.Som sagt så har jag börjat om HELT, och har har ni min blogg: www.nathalieshelegi.devote.se :)

Hoppas ni kommer följa mig där istället, och snälla sprid mig vidare för jag har tappat så mycket läsare nu när jag inte bloggat. :c Jätte tråkigt. Men det ska det bli ändring på nu :)


Blöööö, sista inlägget här + sista bilden på mig och min underbara kille :c


  

Hare bäst!

- Nathalié Shelegi

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards